Ідея Risen народилася, коли хтось в Piranha Bytes намалював вулканічний острів посеред штормового моря. "Чим не миле місце?" - подумали інші "піраньї", зібрали свої напрацювання і почали переносити їх в нову вигадану всесвіт. Незабаром вулкан виявив, що знаходиться в досить жорстокому світі, з якого пішли боги, зате з'явилася якась нова і до того ж досить зловісна сила. Не встигнувши з'явитися, вона почала лякати жителів сусіднього острова: почалися землетрусу, в лісах оселилися кровожерливі чудовиська, а потім раптом прямо з-під землі взяв та й виліз древній храм. Чутки про неприємності докотилися до короля, який відправив корабель з інквізиторами (місцевим спецназом) вирішити проблему. Корабель затонув, а на острів вибрався новий герой, як завжди без роботи і місця проживання, як завжди в лахмітті, але вже подумки приміряє на себе шкуру рятівника всесвіту. Перед ним чотири глави багатого на розвилки сценарію, а під кінець уготована несподівана розв'язка і кілька епілогів.
Вулкан - діючий джерело натхнення студії Piranha.
Від піщаного берега на всі боки йде безшовний світ. Компактна територія розділена на кілька кліматичних зон і щільно заповнена лісами, полями, горами і містами. Дику місцевість населяють монстри - плоди багатої фантазії розробників. Засвітився поки що тільки один з них: швидко стрибає слеповатая горила з рекордно великими зубами. Всі, хто не задоволений сусідством цієї тварі, ховаються в містах. Це люди і невідомі поки вигадані раси, серед яких однозначно не буде ні вухатих ельфів, ні зелених громив-орків, ні інших відомих нам народів. Всі раси знаходяться на різних стадіях культурного розвитку. Така обставина по ідеї повинно створити труднощі для дизайнерів, що беруть за зразок середземноморський стиль архітектури, які не визнають гігантоманії в містобудуванні і на додачу прагнучих не виходити за рамки класичного фентезі.
При цьому в описі світу ясно видно знайомі риси " Готики ". Так, один з міст буде значно перевершувати інші. Складатися він буде з декількох кварталів, в числі яких є і портовий. І звичайно гравцеві доведеться дуже постаратися, щоб потрапити в закриті частини міста. По ходу гри нам запропонують вступити в одну з гільдій (поки відомі тільки інквізитори і заколотники), а потім просуватися по ній, займаючи все більш високі посади.
Світ Risen має довгу історію. Її пам'ятки - руїни, малюнки на стінах і легенди - ми будемо зустрічати по ходу гри
Таким шляхом завдання "зупини велике зло" плавно перетвориться в "стань найвпливовішою людиною на острові". На дипломатію розраховувати не доводиться: впливовість буде визначатися умінням вбивати і не бути вбитим. Нам обіцяють змінену бойову систему з різною анімацією в залежності від рівня розвитку характеристик і навичок. Тільки ось стрільба з луків залишиться, як і раніше, схожою на шутерний. Асортимент зброї з часів " Готики 3 " нітрохи не урізали: важкі сокири, ціпки, парні клинки, а також луки з різними видами стріл жадають ворожої крові. Одяг тепер включає не тільки цільні обладунки, шолом, щит, кільця і амулет, але і модний в сучасних RPG плащ-накидку. Не забули розробники і про набори предметів, що дають додаткові бонуси, якщо надіти їх все відразу.
Гострий меч і товста броня - не всі, що потрібно для успішного проходження. У Risen буде рунная магія, заклинання перетворення, ковальство, а також широкий спектр злодійських умінь. Особливо зросте роль злодія, адже підземелля з пастками і загадками в грі зустрічаються повсюдно. Крім того, нас очікують отруйні рослини, що маскуються монстри, а також труднощі зовсім іншого плану, на зразок завдань з обмеженнями за часом і міні-ігор по злому замків.
Повноправний громадянин диких лісів Risen.
Описане вище уявлення буде розігруватися за допомогою движка третьої " Готики ", оптимізованого для кращої продуктивності і підкріпленого такими технологіями, як SpeedTree, Paralex- і Normalmapping, а також Specular-maps. У загальних рисах це означає, що за допомогою грошей Piranha позбавила себе від програмістів завдань, підняла технологічний рівень проекту і отримала можливість кинути всі сили на дизайн. Отже, ніякого випадкового мотлоху в скринях не передбачається, а також можна попрощатися з безіменними NPC і забути правило "не лізь, куди не передбачено". Кожен куточок світу буде унікальним без всяких copy / paste, знову ми зможемо лазити по скелях, підтягуючись на руках, і знаходити секретні печери і руїни, причому за подібні подвиги передбачені різні бонуси. Ще головний герой (хоча цілком можливо це буде героїня) вміє підніматися на дерева, ненадовго прискорювати біг, а також відчувати голод і потреба уві сні.
Нове життя отримає і інша знаменита технологія "піраній", а саме так званий "живий світ". Старі добрі скрипти, що задають розпорядок дня неігрових персонажів, знову повинні створити відчуття, що і без гравця світ запросто може існувати. Від традиційної можливості побити персонажа, залишивши його в живих, розробники теж не відмовляються, як і від введення безсмертних NPC.
Традиційно велика увага приділяється звуку та музики. Ми зможемо почути стукіт зброї, чіпляється за зброю, важке дихання бійців, човгання чобіт при різкій зміні стійки і багато інших фонових звуків. Основним завданням музичних тем стане підкреслення унікальності локації і супровід деяких особливих подій.
Цей непривітний товариш - велика шишка серед Інквізиторів.
***
Поки що доля Risen проглядається цілком чітко: знайшовши терплячого і щедрого видавця в особі DeepSilver , Piranha Bytes йде второваною дорогою попередніх вдалих проектів, не поспішаючи відшліфовуючи вручну кожну деталь нової гри. І схоже на те, що Risen виявиться якісною грою, адже до сих пір нікому з ігроробів не вдалося зрозуміти і повторити ключових особливостей культової " Готики ". Головне, щоб Piranha сама свої секрети не забула.
|