Ви дивилися "Команду А"? Популярний був, між іншим, серіал. Він розповідав про пригоди команди колишніх спецназівців, засуджених за злочин, який вони не скоювали. Втративши підтримку уряду, невинна A-Team поцупила купу зброї і фургон з новітньою технікою, а потім кинулася бомжувати на просторах Америки, перебиваючись випадковими заробітками. Платили в основному за порятунок всяких підприємців, яких тиснули кримінальні елементи. У кожній серії їх замикали в герметичному приміщенні, а вони, демонструючи прямо-таки докторські пізнання в електриці і сантехніці (і навіть в політології), будували механічного монстра і всіх перемагали. Запитайте, чому ми вам все це розповіли? Та тому що Mercenaries 2 так і виглядає. З легким, правда, нальотом капіталізму.
Кадр прекрасно виглядає в статиці. А в самій грі - гірше.
In Cash We Trust
Отже, перед нами люблячі хрусткі папірці найманці, прекрасна фауна і неспокійна обстановка. Корінних відмінностей у виборі протеже немає - просто хтось швидше бігає, хтось тягне більше патронів або на ходу загоює рани. Зате по зовнішній ознаці відрізнити просто: бувалий мужик з ірокезом, вояка-негр з застрягла в роті погашений сигарою (є припущення, що вбиває кожного, хто не дає прикурити) і струнка дама азіатської зовнішності.
І ось, значить, ця трійця працює разом і виконує завдання фінансово забезпеченого чоловіка - тому конче потрібно витягнути товариша в прибитої до голови кашкеті з полону.
Виконує і натомість нічого не отримує, бо просто підставили. Хотіли навіть застрелити, але найманця не візьмеш голими руками і ногами, тому, отримавши кулю в ягодички, він все-таки тікає геть. Перше завдання - мстити. Друга - заробити при цьому грошей.
Опинившись на ігрових просторах, злегка даєшся диву: це ж як все красиво і цікаво виглядає! Вулицями їздять авто- і мотолюбителів, їх обстрілюють звідкись узялися беззаконня в формі, навколо суцільно розкішні вілли і чудові розфарбовані полігони (хіба що бамп-меппінг буває злегка нав'язливий). Злегка, знаєте, контрастує з роликами, в яких тхне не «СіліконГрафіксом", а справжнісіньким "3D-Макс" і втомленим моделлера / аніматором, який на цьому все Рендер. Словом, локації професійно виконані, а ролики - аж ніяк.
Рука вже занесена для жахливого удару прикладом.
Ще тут майже будь-який об'єкт можна підірвати, розбити і так далі. Гранатомет іноді просто валяється на дорозі - а вже снарядів до нього в надлишку. Повірте, коли перша ракета в крихту розносить якогось оголеного неантічного чоловіка з граніту (а не залишає на ньому просте пляма), то всередині щось приємно бурчить. Мабуть, багаторічна бажання побачити подібну разрушаемость хоч в якій-небудь грі. Ще є авіаудари критичної потужності і навіть ядерні заряди, за допомогою яких (sic!) Можна зрівняти з землею ціле місто. Зрозуміло, не безкоштовно.
Паноптикум
У Mercenaries 2 важко загинути. Для цього потрібно цілеспрямовано лізти під кулі нетямущих супротивників і буквально грудьми лягати на вибухівку - інакше ніяк. Доходить навіть до курйозів - з будинку, що вибухнув потужним сполохи полум'я вантажівки бодрячком вилазить найманець, відповзає за велінням клавіатури до найближчих кущів і через 10 секунд, вже неушкоджений, поливає свинцем здивованих супротивників.
Уявіть: при потрібній кількості віртуальних грошей вибухи можна викликати всюди і без обмежень.
Є ще натискання кнопок на швидкість (в народі - QTE) - здоровенний накачаний негр забирається на танк, з махини вилазить смішний дядько з пістолетом і пускає йому кулю в серце, тому що ми не зрозуміли, яку потрібно натискати кнопку. Але невдалий штурмовик втрачає 3 (три!) Пункту здоров'я, піднімається на ноги і продовжує здійснювати подвиг. У підсумку він зніме з Дядькін пояса гранату, втопче бідолаху всередину танка і нагодує його "лимонкою". І тут же забереться всередину, не звертаючи уваги на величезну температуру та інші порохові гази усередині кабіни, щоб помститися ще парі десятків солдат.
І був би наш сьогоднішній гість ідеальним засобом релаксації, якби не дивна управління. Приціл тут має властивість запізнюватися за рухом миші. На мотоциклі можна врізатися куди завгодно, але не доїхати нормально до пункту прибуття. Про різні застрявання вже й говорити не доводиться - стандартний дефект величезних рівнів.
Ну прямо тропічний GTA. Або Total Overdose з підкручений графікою.
***
Mercenaries 2 - нетиповий "GTA на Гаваях" і навіть не клон Just Cause . Це такий фільм, в якому потрібно просто дивитися на вау-ефекти і активно розкладати штабелями збройних злиднів. Наліт безчесності і продажності приховує під собою веселу і нехитру стрілялку, яку можна запустити, повеселитися і вимкнути до наступного разу без пошуку витіюватих діалогів і зайвих деталей. Такі ігри потрібні.
Плюси: Весело!
Мінуси: Не саме зручне управління - рекомендуємо геймпад.
|